Wekelijks radioprogramma op radio RQC 95.0 FM of DAB 12B, elke donderdag van 20 - 22u.
Emission hebdomadaire sur radio RQC 95.0 FM ou DAB 12B, chaque jeudi de 20 à 22 heures.
Weekly radioshow on radio RQC 95.0 FM or DAB 12B, every thursday 20 - 22h Central European Time.

donderdag 17 september 2026

Playlist + Podcast 2026 September 17

Intro
Lincoln Trio - Shake Down (1961)
Rev. Gary Davis - Say No To The Devil (1960)
Blind Willie & Kate McTell - I Got Religion, I'm So Glad (1935)
Jabbo Smith & His Rhythm Aces - Sau Sha Stomp (1929)
Victoria Spivey & Lonnie Johnson - I Got Men All Over This Town (1961)
Ronnie Fruge & The Cajun Kings - L'Année Tu Partit (1979)
Bobby Bourke - Les Maringouins Ont Mange Ma Belle (1956)
Southern Fife & Drum Corps - Sittin' On Top of the World (1959)
Marvin Rainwater - Gamblin' Man (Roving Gambler) (1958)
North Mississippi AllStars - Shake 'Em On Down (2000)
The Too Bad Jims - Miss Maybelle (2024)
Billy Crash Craddock - I'm Tore Up (1964)
Tommy Hodge & Ike Turner's Kings Of Rhythm - That's All I Need (1959)
Tommy LaBeff (Sleepy La Beef) - Tore Up (1962)
The Chancellors - My Girl (1963)
Great Gates & Band - Jump, Jump, Jump (1956)
Johnny Clark & The Four Playboys - Jungle Stomp (1963)
The Flamin' Groovies - Second Cousin (1970)
Bloodshot Bill  - Kissin Underwater (2025)
Intro
Asspatch - Fuck The Cops (2026)
Trash Sound Conglomerate - Skinless in Seattle (2026)
Public House - Police State (2026)
Jon Spencer - Slip Away (2026)
Kotskat - Club Mate Blues (2025)
Jim Jones All Stars - Let U Go (2026)
The Dwarves - Damned If I Do (2026)
Midnight - Rock n' Roll Fever (2025)
Speedozer - Wreck It (2026)
Desperate Measures featuring Charlie Harper - Limo Life (2026)
Split System - On The Loose (2025)
Gold Cup - I Feel Incredible (2026)
Sweet Teeth - Normal People (2026)
Afflicted - They Say We’re Free (2026)
Grail Guard - Cruel Britannia (2026)
Electric Prawns 2 - Be With You Tonight (2026)
Automatic Lovers - Twist And Die (2026)
Daily Ritual - The Wall (2015)
The Wyld Gooms - Thinkin' Bout You (2023)
Flogging Molly - Black Friday Rule (2000)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten