Wekelijks radioprogramma op radio RQC 95.0 FM of DAB 12B, elke donderdag van 20 - 22u.
Emission hebdomadaire sur radio RQC 95.0 FM ou DAB 12B, chaque jeudi de 20 à 22 heures.
Weekly radioshow on radio RQC 95.0 FM or DAB 12B, every thursday 20 - 22h Central European Time.

donderdag 9 mei 2013

Playlist 2013 may 9

Intro
Johnny Duhon & The Yellow Jackets - So What
Shirley Caesar & The Caravans - I Won't Be Back
The Original 5 Blind Boys Of Mississippi - Soon I'll Be Done With The Troubles Of The World
Ray Noble & His New Mayfair Dance Orchestra - The Haunted House
The Addams Family Theme Song
Jumpin' Gene Simmons - Haunted House
Alvadean Coker & The Cokers - We're Gonna Bop
Chuck Berry - Roll Over Beethoven
Louis Jordan & His Tympany Five - Ain't That Just Like A Woman
Dwight Gatemouth Moore & Dallas Bartley's Small Town Boys - I Ain't Mad At You, Pretty Baby
Muddy Waters - Trouble No More
Model T. Slim - Shake Your Boogie
Sticks McGhee & His Buddies - Drinkin' Wine Spoo-Dee-O-Dee
Brownie McGhee & His Jook Block Busters - I'm 10,000 Years Old
Sister Lottie Peavey & Bunk Johnson With The Yerba Buena Jazz Band - Nobody's Fault But Mine
Charley Patton - You're Gonna Need Somebody When You Die
Mississippi John Hurt - Candy Man
Roy Orbison - Candy Man
Little Jerry Williams - Hum-Baby
Kenny McKennon & His Blue Cats - Call Your Daddy Baby
The Legends - I'll Come Again
Love - My Little Red Book
The Spades - I'm Alright
Intro
Gentleman Jesse - I'm Only Lonely
Crash Normal - Psycho Killa
The Reptiles At Dawn - Zenith
The Henchmen - I Got A Right 
La Femme - Chelsea Kids
The Vidiots - Laurie's Lament
X - I Don't Wanna Go Out
The Zeros - Beat Your Heart Out
Rude Kids - Next Time I'll Beat Björn Borg
The Kirks - Rejected At The High School Dance
Leg Hounds - Hot Twat
The Prostitutes - 1.2.3. Go!
River City Tanlines - Black Knight
Trevor White - Crazy Kids
The Last Ones - Number One Again
Astream - Rob Halford, Eddie The Monster And Me

Geen opmerkingen:

Een reactie posten