Wekelijks radioprogramma op radio RQC 95.0 FM of DAB 12B, elke donderdag van 20 - 22u.
Emission hebdomadaire sur radio RQC 95.0 FM ou DAB 12B, chaque jeudi de 20 à 22 heures.
Weekly radioshow on radio RQC 95.0 FM or DAB 12B, every thursday 20 - 22h Central European Time.

donderdag 30 januari 2014

Playlist 2014 january 30

Intro
Attila & The Huns - The Lonely Huns
Andre Williams - Don't Touch
James Wayne - Tend To Your Business
The Five Blind Boys Of Alabama - I'll Fly Away
The Jubilaires - My God Called Me This Morning
Sunbeams - You've Got To Rock 'n' Roll
Kai Ray - Trashman's Blues
Cliff Bruner's Texas Wanderers - Milk Cow Blues
Triangle Harmony Boys - Chicken Supper Strut
W. C. Handy's Memphis Blues Band - Yellow Dog Blues
Pinetop & Lindberg (Sparks Brothers) - East Chicago Blues
Eddie "Cleanhead" Vinson - Cherry Red
The Olympics - Talkin' Trash
Sid Selvidge - The Boll Weavil
The Bluegrass Cardinals - Low and Lonely
Miles Connor - I Don't Need You No More
Johnny Powers - Long Blond Hair
Bobby Merrell - I Ain’t Mad At You
Jules Blattner & His Teen Tones - Rock And Roll Blues
Jimmy Lloyd - Rocket in My Pocket
Nervous Norvus - Ape Call
The Five Canadians - Writing on the Wall
The Shaynes - From My Window
Thursday's Children - You'll Never Be My Girl
Intro
The Abusers - I Hate Your Girlfriend
The Stayrcase - I Told You Before
The Wombats - The Reason Why
The Bobbyteens - Young & Dumb
The Four Slicks - No Money No Job
Roger C Reale - Kill Me
The Rotters - Amputee
The Cortinas - Fascist Dictator
Fire Exit - Time Wall
Wasted Lives - Divorce
Dead Boys - Sonic Reducer
Minor Threat - Seeing Red
Bad Brains - Pay To Cum
Unwanted Tattoo - Tiki Hula
George Thorogood & The Destroyers - I'm Ready
The Reds - Lost Control  
Loli & The Chones - I Hate Your Guts
Slinky - American Dream
Outro

Geen opmerkingen:

Een reactie posten