Wekelijks radioprogramma op radio RQC 95.0 FM of DAB 12B, elke donderdag van 20 - 22u.
Emission hebdomadaire sur radio RQC 95.0 FM ou DAB 12B, chaque jeudi de 20 à 22 heures.
Weekly radioshow on radio RQC 95.0 FM or DAB 12B, every thursday 20 - 22h Central European Time.

donderdag 10 juli 2014

Playlist 2014 july 10

Intro
The New Breed - Wasting My Time
The Milo Twins - Downtown Boogie
Moon Mullican - Pipeliner's Blues
Sister Rosetta Tharpe - Strange Things Happening Every Day
Reverend Gatemouth Moore & His Gospel Singers - In The Morning
Julia Lee & Her Boy Friends - King Size Papa
Erline Harris - Long Tall Papa
Baby Face Leroy Trio - Boll Weevil
Willie Ford - Pay Day
The Harlem Hamfats - The Weed Smoker's Dream
Casey Bill Weldon - Somebody Changed The Lock On My Door
Memphis Minnie - Can't Afford To Lose My Man
Memphis Jug Band - On The Road Again
Otis Spann - I'm Leaving You
Three Bits Of Rhythm - The Man That Comes To My House
Doc Watson - The Train That Carried My Girl From Town
Bruce Channel - Come On Baby
Jimmy Grubbs & The Music Makers - Let's Rock To-Night
Glenn Reeves - I'm Johnny On The Spot
Hank England & The Kentucky Valley Boys - My Little Kangaroo
Bo Diddley - Bring It To Jerome
The New Breed - Wasting My Time
The Fabs - Dinah Wants Religion
The Paradox - There's A Flower Shop
Intro
The Pyramidiacs - Don't Talk About Us
The Reds - Mad With You
The Savages - 27th Bar
The Bo-Weevils - Palestine
Les Sexareenos - Ruby D.
The Rezillos - (My Baby Does) Good Sculptures
Perfectors - YT50295ID
The Grout - Fast Cars
Zero Boys - Stick To Your Guns
The Slits - Vindictive
The Screamers - Matar Dolores
The Fleshtones - The Friends Of Bazooka Joe
Daddy Long Legs - Shackin' Up
Turbonegro - I Got Erection
Mudhoney - Touch Me I'm Sick
Claw Boys Claw - Teenage Heartattack

Geen opmerkingen:

Een reactie posten